Otázky a odpovědi

Může se stát kosmetickým poradcem každý? Nedochází pak ke zneužití jména Oriflame?

 

Kosmetickou poradkyní se může opravdu stát každý člověk starší 15 let, který se rozhodne při vstupu dodržovat etický kodex.
V minimálních případech jsem se setkali se zneužitím jména Oriflame porušování tohoto kodexu. V případě porušení kodexu společnost rozváže s kosmetickou poradkyní vztah. Kontrolním mechanismem je tu například zákaznická linka Oriflame.

 

Pokud se stanu kosmetickým poradcem Oriflame, budu muset povinně pravidelně odebírat zboží v určité hodnotě?

U Oriflame nejste limitován žádným konkrétním objemem nákupu. To znamená, že nemusíte podat povinně objednávku v určité výši. Jako poradce může být buď aktivní nebo neaktivní. Aktivní je ten, který podal alespoň jednu osobní objednávku (je jedno v jaké výši) během posledních tří po sobě katalogových období. Aktivnímu poradci zasílá firma pravidelně vždy každé katalogové období zdarma firemní tiskoviny s informacemi o všech novinkách a výhodách (katalog, Svět Oriflame, ceník a objednávkový formulář). Neaktivní kosmetický poradce je ten, který nepodal žádnou osobní objednávku za poslední tři katalogové období. Podáním objednávky se neaktivní poradce stane opět aktivním.

Komu mám zboží nabízet? Jaká je cílová skupina zákazníků?

 

Z katalogu Oriflame si vybere každý! Sortiment výrobků je široký. Nabízíme přípravky péče o pleť, tělo, vlasy, dekorativní kosmetiku, vůně i výrobky pro děti. V každé z těchto kategorií naleznete výrobky levné i výrobky ve vyšší cenové relaci. V katalogu naleznete každý měsíc zajímavé ceny a lákavé akce. Neváhejte a podívejte se na: Výrobky a krása/přehled výrobků. Zde uvidíte rozdělení na výše uvedené kategorie a výrobky v kategoriích obsažené

Budu se mít na koho obrátit o radu či pomoc? Pomůže mi někdo v začátcích? Bude mě někdo vést a plánovat mi výši prodeje?

Samozřejmě! Pomocnou ruku naleznete hned na několika místech. Tím prvním, na koho se můžete obrátit je kosmetický poradce, který vás k Oriflame přivedl. Věřte, že mu na vás záleží a rád vám pomůže a poradí s jakýmkoliv dotazem či problémem. Obrátit se můžete také na zaměstnance firmy a to buď na regionální manažerku nebo na zákaznický servis či můžete zavolat na infolinku.

Bojím se, že když někoho oslovím a nabídnu mu výrobky nebo spolupráci, odmítne.

Obchodníkem se nikdo nerodí. Každý se musíme učit a od toho slouží firemní školení zaměřená na prodejní dovednosti. Samozřejmě, že uslyšíte nějaké to „ne“, nikdy si to ale neberte osobně! Pamatujte si, že v Oriflame vše závisí jen na vás a vaše možnosti jsou neomezené. Uvidíte, že až projdete potřebná školení, uslyšíte „ne“ stále méně často!